Dieta

dietap


  1. Odpowiednia dieta

    Pobieranie pokarmu jest jedną z podstawowych potrzeb, których zaspokojenie warunkują życie i prawidłowe funkcjonowanie organizmu ludzkiego.

    Czytaj więcej

  2. Bilans energetyczny

    Praktycznie każdy spożywany posiłek zawiera kalorie, które przetwarzane są przez nasz organizm na energię potrzebną do jego prawidłowego funkcjonowania. Bilans energetyczny w dużym skrócie możemy określić jako równowagę pomiędzy ilością energii dostarczonej z pożywieniem, a wydatkiem energetycznym organizmu.

    Czytaj więcej

  3. Podjadanie

    W trakcie stosowania diety, szczególnie w jej początkowej fazie, zdarzają się chwile słabości. Jak sobie z nimi radzić?

    Czytaj więcej

  4. Woda

    Woda jest najważniejszym, nieorganicznym składnikiem organizmu i największym ilościowo budulcem ciała ludzkiego. Jest również podstawowym składnikiem codziennej diety potrzebnym do utrzymania prawidłowej temperatury ciała, transportu składników odżywczych, produktów przemiany materii oraz wytwarzania energii.

    Czytaj więcej

  5. Warzywa - lista nr. 1

    Lista warzyw nr. 1 do dowolnego spożycia.

    Czytaj więcej

  6. Warzywa - lista nr. 2

    Lista warzyw do spożycia, s zależności od ilości kilogramów które musisz zrzucić oraz zaleceń dietetyka prowadzącego.

    Czytaj więcej

Porady dietetyka

Czym jest kaloria?

Poznaj definicję i zapoznaj się z podstawowymi informacjami, czym grozi nadmiar kalorii w pożywieniu i jak sobie z nim poradzić.

więcej porad

Inspiracje kulinarne

Pomidory z czosnkiem i oliwą – 142 kcal

Lekkie, bardzo proste w przygotowaniu i pyszne danie, z dużą zawartością potasu (dzięki pomidorom). To doskonała i zdrowa przekąska, kiedy chwyci nas nagły głód.

więcej inspiracji

Sklep

Zamknij

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej »