Pomidory z czosnkiem i oliwą – 142 kcal

Lekkie, bardzo proste w przygotowaniu i pyszne danie, z dużą zawartością potasu (dzięki pomidorom). To doskonała i zdrowa przekąska, kiedy chwyci nas nagły głód.

 Składniki:

  •  2 średnie pomidory
  • 1 łyżka oliwy z oliwek extra virgine
  • 1 duży ząbek czosnku
  • Kilka listków bazylii

Sposób przyrządzania:

Pomidory myjemy i kroimy w kostkę. Następnie wyciskamy ząbek czosnku, który później dodajemy do pomidorów. Całość polewamy oliwą z oliwek, mieszamy i dekorujemy listkami bazylii. Na koniec wkładamy do lodówki.

pomidory

Porady dietetyka

Jak długo powinny trwać ćwiczenia?

Wysiłek fizyczny wspomaga prawidłowe funkcjonowanie organizmu, poprawia funkcjonowanie układów: krwionośnego, nerwowego, kostnego oraz ruchowego. Zalecane jest co najmniej 4 jednostki treningowe w tygodniu, które powinny trwać przez 45minut.

więcej porad

Inspiracje kulinarne

Pomidory z czosnkiem i oliwą – 142 kcal

Lekkie, bardzo proste w przygotowaniu i pyszne danie, z dużą zawartością potasu (dzięki pomidorom). To doskonała i zdrowa przekąska, kiedy chwyci nas nagły głód.

więcej inspiracji

Sklep

Zamknij

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej »