Pomidory z czosnkiem i oliwą – 142 kcal

Lekkie, bardzo proste w przygotowaniu i pyszne danie, z dużą zawartością potasu (dzięki pomidorom). To doskonała i zdrowa przekąska, kiedy chwyci nas nagły głód.

 Składniki:

  •  2 średnie pomidory
  • 1 łyżka oliwy z oliwek extra virgine
  • 1 duży ząbek czosnku
  • Kilka listków bazylii

Sposób przyrządzania:

Pomidory myjemy i kroimy w kostkę. Następnie wyciskamy ząbek czosnku, który później dodajemy do pomidorów. Całość polewamy oliwą z oliwek, mieszamy i dekorujemy listkami bazylii. Na koniec wkładamy do lodówki.

pomidory

Porady dietetyka

Woda

Woda jest najważniejszym, nieorganicznym składnikiem organizmu i największym ilościowo budulcem ciała ludzkiego. Jest również podstawowym składnikiem codziennej diety potrzebnym do utrzymania prawidłowej temperatury ciała, transportu składników odżywczych, produktów przemiany materii oraz wytwarzania energii.

więcej porad

Inspiracje kulinarne

Pomidory z czosnkiem i oliwą – 142 kcal

Lekkie, bardzo proste w przygotowaniu i pyszne danie, z dużą zawartością potasu (dzięki pomidorom). To doskonała i zdrowa przekąska, kiedy chwyci nas nagły głód.

więcej inspiracji

Sklep

Zamknij

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej »