Pomidory z czosnkiem i oliwą – 142 kcal

Lekkie, bardzo proste w przygotowaniu i pyszne danie, z dużą zawartością potasu (dzięki pomidorom). To doskonała i zdrowa przekąska, kiedy chwyci nas nagły głód.

 Składniki:

  •  2 średnie pomidory
  • 1 łyżka oliwy z oliwek extra virgine
  • 1 duży ząbek czosnku
  • Kilka listków bazylii

Sposób przyrządzania:

Pomidory myjemy i kroimy w kostkę. Następnie wyciskamy ząbek czosnku, który później dodajemy do pomidorów. Całość polewamy oliwą z oliwek, mieszamy i dekorujemy listkami bazylii. Na koniec wkładamy do lodówki.

pomidory

Porady dietetyka

Bilans energetyczny

Praktycznie każdy spożywany posiłek zawiera kalorie, które przetwarzane są przez nasz organizm na energię potrzebną do jego prawidłowego funkcjonowania. Bilans energetyczny w dużym skrócie możemy określić jako równowagę pomiędzy ilością energii dostarczonej z pożywieniem, a wydatkiem energetycznym organizmu.

więcej porad

Inspiracje kulinarne

Surówka z porem, marchewką i jabłkiem - 166 kcal

Pyszna surówka warzyw, owoców i orzechów, którą możemy przygotować o każdej porze roku ze względu na dostępność produktów. Łatwa w przygotowaniu i zaspokajająca apetyty na dłuższy czas.

więcej inspiracji

Sklep

Zamknij

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej »