Pomidory z czosnkiem i oliwą – 142 kcal

Lekkie, bardzo proste w przygotowaniu i pyszne danie, z dużą zawartością potasu (dzięki pomidorom). To doskonała i zdrowa przekąska, kiedy chwyci nas nagły głód.

 Składniki:

  •  2 średnie pomidory
  • 1 łyżka oliwy z oliwek extra virgine
  • 1 duży ząbek czosnku
  • Kilka listków bazylii

Sposób przyrządzania:

Pomidory myjemy i kroimy w kostkę. Następnie wyciskamy ząbek czosnku, który później dodajemy do pomidorów. Całość polewamy oliwą z oliwek, mieszamy i dekorujemy listkami bazylii. Na koniec wkładamy do lodówki.

pomidory

Porady dietetyka

BMI

(ang. Body Mass Index) to współczynnik masy ciała, który obliczamy dzieląc masę ciała (podaną w kilogramach) przez wzrost podniesiony do kwadratu (podany w metrach). Kalkulator BMI został opracowany na podstawie danych opublikowanych przez Światową Organizację Zdrowia.

więcej porad

Inspiracje kulinarne

Sos tzatzykowy - 122 kcal

Grecki przysmak, który teraz sami możemy przyrządzić sobie w domu. Sos jest prosty w przygotowaniu i nie wymaga żadnych wyszukanych składników. Idealnie nadaje się jako dodatek do sałatek lub dip do warzyw (skrojone w słupki ogórek, marchew).

więcej inspiracji

Sklep

Zamknij

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej »