Placki węgierskie a'la SmartFood - 281 kcal/os

Oryginalny przysmak dla wielbicieli ostrzejszych smaków. Sycące i nietrudne w przygotowaniu danie dla 2 osób. Zdecydowanie polecamy!

Placek po węgiersku a'la SmartFood

Składniki:

  • omlet z ziołami prowansalskimi SmartFood
  • otręby 2 łyżeczki,
  • inulina 2 łyżeczki,
  • 2 ziemniaki
  • 1 cebula
  • groszek z marchewką 100 g
  • filet z kurczaka 200 g
  • 4 pomidory
  • przyprawy: czubryca, oregano, chili, bazylia
  •  mleko 30 ml

Sposób przygotowania:

placki: ziemniaki i cebulę blendujemy, dodajemy inulinę, omlet SmartFood, otręby, przyprawy oraz 30 ml mleka. Całość mieszamy i pieczemy placki - by miały ograniczyć zawartość kaloryczną należy upiec je w piekarniku na folii do pieczenia.

sos: filet przyprawiamy, kroimy w kostkę i grillujemy, warzywa kroimy w kostkę wkładamy do garnka i gotujemy, następnie dodajemy filet i przyprawy.

Porady dietetyka

Warzywa - lista nr. 2

Lista warzyw do spożycia, s zależności od ilości kilogramów które musisz zrzucić oraz zaleceń dietetyka prowadzącego.

więcej porad

Inspiracje kulinarne

Pomidory z czosnkiem i oliwą – 142 kcal

Lekkie, bardzo proste w przygotowaniu i pyszne danie, z dużą zawartością potasu (dzięki pomidorom). To doskonała i zdrowa przekąska, kiedy chwyci nas nagły głód.

więcej inspiracji

Sklep

Zamknij

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej »