Surówka z porem, marchewką i jabłkiem - 166 kcal

Pyszna surówka warzyw, owoców i orzechów, którą możemy przygotować o każdej porze roku ze względu na dostępność produktów. Łatwa w przygotowaniu i zaspokajająca apetyty na dłuższy czas.

Składniki:

  • Białą część pora - 50 g
  • 1 średnia marchew
  • 1 średnie jabłko
  • 2 sztuki orzecha włoskiego (4 połówki)
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • Płaska łyżeczka soku wyciśniętego z cytryny

Sposób przyrządzenia:

Pora dokładnie myjemy i drobno kroimy w półplasterki. Marchew obieramy, ścieramy na tarce o grubych oczkach. Z jabłka usuwamy gniazda nasienne. Ścieramy na tarce o grubych oczkach. Skrapiamy sokiem z cytryny. Do powyższych składników dodajemy jogurt. Mieszamy, posypujemy orzechami, które możemy wcześniej dowolnie rozdrobnić.

pyszna surówka z pora, jabłka i marchwi

Porady dietetyka

Podjadanie

W trakcie stosowania diety, szczególnie w jej początkowej fazie, zdarzają się chwile słabości. Jak sobie z nimi radzić?

więcej porad

Inspiracje kulinarne

Sos tzatzykowy - 122 kcal

Grecki przysmak, który teraz sami możemy przyrządzić sobie w domu. Sos jest prosty w przygotowaniu i nie wymaga żadnych wyszukanych składników. Idealnie nadaje się jako dodatek do sałatek lub dip do warzyw (skrojone w słupki ogórek, marchew).

więcej inspiracji

Sklep

Zamknij

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej »