Surówka z porem, marchewką i jabłkiem - 166 kcal

Pyszna surówka warzyw, owoców i orzechów, którą możemy przygotować o każdej porze roku ze względu na dostępność produktów. Łatwa w przygotowaniu i zaspokajająca apetyty na dłuższy czas.

Składniki:

  • Białą część pora - 50 g
  • 1 średnia marchew
  • 1 średnie jabłko
  • 2 sztuki orzecha włoskiego (4 połówki)
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • Płaska łyżeczka soku wyciśniętego z cytryny

Sposób przyrządzenia:

Pora dokładnie myjemy i drobno kroimy w półplasterki. Marchew obieramy, ścieramy na tarce o grubych oczkach. Z jabłka usuwamy gniazda nasienne. Ścieramy na tarce o grubych oczkach. Skrapiamy sokiem z cytryny. Do powyższych składników dodajemy jogurt. Mieszamy, posypujemy orzechami, które możemy wcześniej dowolnie rozdrobnić.

pyszna surówka z pora, jabłka i marchwi

Porady dietetyka

BMI

(ang. Body Mass Index) to współczynnik masy ciała, który obliczamy dzieląc masę ciała (podaną w kilogramach) przez wzrost podniesiony do kwadratu (podany w metrach). Kalkulator BMI został opracowany na podstawie danych opublikowanych przez Światową Organizację Zdrowia.

więcej porad

Inspiracje kulinarne

Sałatka z buraków z jabłkiem - 79 kcal

Smaczna i łatwa w przygotowaniu sałatka, która dzięki obecności buraka i jabłka, zawiera sporo kwasu foliowego oraz witamin. To danie zapewnia zastrzyk energii na dłuższy czas.

więcej inspiracji

Sklep

Zamknij

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej »