Prowadź dzienniczek spożywanych posiłków

Doskonałym rozpoczęciem efektywnego odchudzania jest prowadzenie przez 2 tygodnie dzienniczka tego, co jesz. Dzięki niemu zmaleje prawdopodobieństwo podjadania (bo przecież nie pochłoniesz już całej tabliczki czekolady, wiedząc, że musisz to zanotować).

Zapisywanie dziennej ilości jedzenia, to także doskonały sposób, aby dowiedzieć się ile kcal dziennie, tak naprawdę spożywasz. Po dwóch tygodniach stosowania dzienniczka nauczysz się korzystać z dostępnych w Internecie tabel kalorycznych, a obliczanie ilości kcal oraz sprawdzanie etykiet produktów (i wielkości porcji), wejdzie Ci w nawyk.

dzienniczek spożywanych posiłków

Prowadząc dziennik pamiętaj, aby zawsze pod koniec dnia dokładnie przeanalizować wszystko, co masz w nim zapisane. To da Ci pewność, że zjadasz właściwą ilość składników odżywczych, kontrolujesz wielkość porcji i bilans energetyczny (jeśli jednego dnia zjesz więcej, będziesz wiedzieć, żeby w kolejnych dniach ograniczyć jedzenie). Dzienniczek pomoże Ci zacząć myśleć o tym, co jesz.

Porady dietetyka

Masa startowa

szybki i racjonalny sposób na jej uzyskanie

więcej porad

Inspiracje kulinarne

Sos tzatzykowy - 122 kcal

Grecki przysmak, który teraz sami możemy przyrządzić sobie w domu. Sos jest prosty w przygotowaniu i nie wymaga żadnych wyszukanych składników. Idealnie nadaje się jako dodatek do sałatek lub dip do warzyw (skrojone w słupki ogórek, marchew).

więcej inspiracji

Sklep

Zamknij

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej »