Dobre praktyki

W tym dziale znajdziesz sporo porad i informacji na temat skutecznej diety, żywności i produktach. Dowiedz się co robić, aby mądrze i zdrowo gubić zbędne kilogramy.


  1. Tłuszcze Omega 3

    Kwasy Omega-3 są bardzo ważne dla naszego organizmu, więc powinniśmy znacznie zwiększyć ich udział w naszej diecie poprzez częstsze spożywanie owoców morza i ryb. Ryby, zwłaszcza morskie, są głównym i bezpośrednim źródłem korzystnie działających kwasów tłuszczowych z grupy omega-3.

    Czytaj więcej

Porady dietetyka

Jak długo powinny trwać ćwiczenia?

Wysiłek fizyczny wspomaga prawidłowe funkcjonowanie organizmu, poprawia funkcjonowanie układów: krwionośnego, nerwowego, kostnego oraz ruchowego. Zalecane jest co najmniej 4 jednostki treningowe w tygodniu, które powinny trwać przez 45minut.

więcej porad

Inspiracje kulinarne

Sos tzatzykowy - 122 kcal

Grecki przysmak, który teraz sami możemy przyrządzić sobie w domu. Sos jest prosty w przygotowaniu i nie wymaga żadnych wyszukanych składników. Idealnie nadaje się jako dodatek do sałatek lub dip do warzyw (skrojone w słupki ogórek, marchew).

więcej inspiracji

Sklep

Zamknij

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej »