Dobre praktyki

W tym dziale znajdziesz sporo porad i informacji na temat skutecznej diety, żywności i produktach. Dowiedz się co robić, aby mądrze i zdrowo gubić zbędne kilogramy.


  1. Prowadź dzienniczek spożywanych posiłków

    Doskonałym rozpoczęciem efektywnego odchudzania jest prowadzenie przez 2 tygodnie dzienniczka tego, co jesz. Dzięki niemu zmaleje prawdopodobieństwo podjadania (bo przecież nie pochłoniesz już całej tabliczki czekolady, wiedząc, że musisz to zanotować).

    Czytaj więcej

  2. Regularność posiłków

    Systematyczne (co 3 – 4h) jedzenie pięciu posiłków w ciągu całego dnia, skutkuje przyzwyczajeniem organizmu do ciągłego dostarczania optymalnej dawki energii i składników odżywczych. Dzięki temu pozbywamy się uczucia głodu i nie gromadzimy zapasów.

    Czytaj więcej

Porady dietetyka

Białka Łatwo przyswajalne

Co zrobić, by białka były łatwoprzyswajalne?

więcej porad

Inspiracje kulinarne

Zupa dyniowa - 4 porcje po 115 kcal

Pyszna zupa dyniowa sprawdzi się jako posiłek dla całej rodziny. Odpowiednio dobrane przyprawy równoważą neutralny smak dyni i powodują, że posiłek zadowoli każdego amatora smacznej kuchni. Łatwa i szybka w przygotowaniu.

więcej inspiracji

Sklep

Zamknij

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej »