Dobre praktyki

W tym dziale znajdziesz sporo porad i informacji na temat skutecznej diety, żywności i produktach. Dowiedz się co robić, aby mądrze i zdrowo gubić zbędne kilogramy.


  1. Prowadź dzienniczek spożywanych posiłków

    Doskonałym rozpoczęciem efektywnego odchudzania jest prowadzenie przez 2 tygodnie dzienniczka tego, co jesz. Dzięki niemu zmaleje prawdopodobieństwo podjadania (bo przecież nie pochłoniesz już całej tabliczki czekolady, wiedząc, że musisz to zanotować).

    Czytaj więcej

  2. Odchudzanie a sport

    Badania konsekwentnie pokazują, że regularne ćwiczenia, w połączeniu ze zdrowym odżywianiem, to najbardziej efektywny i zdrowy sposób na kontrolę wagi.

    Czytaj więcej

Porady dietetyka

Sen

Sen pomaga regulować wszystkie funkcje organizmu, z apetytem i metabolizmem włącznie, a zaburzenia snu zwiększają apetyt i spożycie kalorii. Jeśli śpimy za mało mamy gorszy nastrój, mniej wydajnie pracujemy, trudniej nam się trenuje, a poza tym odczuwamy większą ochotę na kaloryczne przekąski. Brak snu powoduje, że w ciągu dnia jesteśmy ociężali, poruszamy się wolniej i mniej chętnie, co przekłada się na mniejsze wydatki energetyczne.

więcej porad

Inspiracje kulinarne

Placki węgierskie a'la SmartFood - 281 kcal/os

Oryginalny przysmak dla wielbicieli ostrzejszych smaków. Sycące i nietrudne w przygotowaniu danie dla 2 osób. Zdecydowanie polecamy!

więcej inspiracji

Sklep

Zamknij

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej »