Efekty diety Smartfood

Aby dieta przyniosła oczekiwane efekty musi być dobrze dobrana do klienta i dopracowana w każdym calu. W zależności od potrzeb i Twojej obecnej wagi, do wyboru masz diety: 1000kcal, 1200 kcal, 1500 kcal oraz wiele innych, w pełni zindywidualizowanych rozwiązań.

Dostosowując dietę do Twoich potrzeb maksymalizujemy szansę na jej dobre skutki. Zapoznaj się z historiami osób, które sięgnęły po dietę opartą na produktach SmartFood. Przekonaj się na własne oczy, jaka różnica jest przed i po stosowaniu diety. Nie musisz wierzyć na słowo. Poznaj osoby, które zgodziły się dać swoją historię, by inspirować innych do zmiany sposobu odżywiania. Pozwól sobie na zmianę. 


Dziennik Pauliny Paulina (30)

Waga
72
Tydzień
21
Postęp
- 18 kg

Dziennik Sławy Sława (25 lat)

Waga
52 kg
Tydzień
8
Postęp
- 6 kg

Dziennik Przemka Przemek (41 lat)

Waga
90,5 kg
Tydzień
8
Postęp
- 8 kg
Waga
?
Tydzień
?
Postęp
?

Porady dietetyka

Sen

Sen pomaga regulować wszystkie funkcje organizmu, z apetytem i metabolizmem włącznie, a zaburzenia snu zwiększają apetyt i spożycie kalorii. Jeśli śpimy za mało mamy gorszy nastrój, mniej wydajnie pracujemy, trudniej nam się trenuje, a poza tym odczuwamy większą ochotę na kaloryczne przekąski. Brak snu powoduje, że w ciągu dnia jesteśmy ociężali, poruszamy się wolniej i mniej chętnie, co przekłada się na mniejsze wydatki energetyczne.

więcej porad

Inspiracje kulinarne

Surówka z porem, marchewką i jabłkiem - 166 kcal

Pyszna surówka warzyw, owoców i orzechów, którą możemy przygotować o każdej porze roku ze względu na dostępność produktów. Łatwa w przygotowaniu i zaspokajająca apetyty na dłuższy czas.

więcej inspiracji

Sklep

Zamknij

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej »