Program utrzymania wagi Czas trwania: bez ograniczeń

Program Utrzymania Wagi dedykowany jest osobom, które osiągnęły już założone efekty odchudzania. Program umożliwia utrzymanie tych efektów i znacząco zmniejsza ryzyko wystąpienia efektu jo-jo. Ten etap polega na zastąpieniu regularnych dań, produktami SmartFood w zakresie ok. 30% codziennej diety, co w praktyce oznacza zastąpienie jednego regularnego posiłku i przekąsek daniami SmartFood. To łatwa droga do utrzymania bilansu energetycznego na niższym, bezpiecznym poziomie.

Co zyskujesz?

  • Bez wysiłku utrzymujesz bilans energetyczny na odpowiednim poziomie.
  • Wprowadzasz do diety zdrowe nawyki, dzięki czemu jesz zdrowo.
  • Odciążasz układ pokarmowy od nadmiaru kalorii.

Program

  • Zastępujesz 30% regularnych posiłków produktami SmartFood.
  • Obejmuje zastąpienie jednego posiłku oraz przekąski produktem SmartFood
  • Utrzymujesz dobowy bilans energetyczny w przedziale nieprzekraczającym 2200 kcal, co pozwala na skuteczną redukcję masy ciała lub utrzymanie wagi.
  • Różnorodność posiłków pozwala wybrać między makaronami, koktajlami, zupami lub omletami (SmartFood to świetne rozwiązanie jako posiłek w pracy lub kolacja).
  • Zwiększona kaloryczność diety pozwala na regularne uprawianie sportu, co przekłada się na lepszą kondycję, szybszy metabolizm i zdrowszy tryb życia.

Twój dzień

 Jeżeli chcesz spróbować różnych propozycji naszych potraw i wybrać te, które najbardziej odpowiadają twoim preferencjom, proponujemy zakupić SmartPack Zielony lub SmartPack Pomarańczowy – zestawy zawierające szeroki wachlarz potraw śniadaniowych, koktajli, zup, omletów i makaronów.

Czego unikać?

 Unikaj napojów alkoholowych!

Dopuszczalne są jedynie napoje o niskiej zwartości alkoholu i tylko sporadycznie. Ogranicz spożycie do jednego kieliszka 15cl czerwonego/białego/musującego wina lub szklanki 250cl piwa. Aperitify, słodkie i wzmocnione wina, brandy, whisky i nalewki powinny być całkowicie wykluczone.

Ważne informacje

  • Produkty SmartFood mogą być spożywane tylko przez osoby zdrowe, ponadto nie mogą być jedynym źródłem odżywiania dzieci, osób starszych i kobiet w ciąży Bardzo istotne jest spożywanie odpowiedniej ilości płynów. Pij minimum 1,5l wody dziennie.
  • Przestrzegaj dokładnie instrukcji przyrządzania posiłków.
  • Pamiętaj o konieczności zbilansowania diety, w postaci dodatkowych porcji warzyw, owoców i zdrowych tłuszczy.
  • Jeżeli jesteś osobą aktywną fizycznie zwiększ ilość przyjmowanych posiłków, tak aby zbilansować zapotrzebowanie organizmu na energię.
  • Pamiętaj, że kluczem do osiągnięcia optymalnych efektów, jest utrzymanie bilansu energetycznego na odpowiednio niskim poziomie.
  • Wszystkie napoje pij bez cukru. Na początku diety dopuszczalne jest stosowanie słodzików.
  • Jeśli nie masz możliwości zjedzenia posiłków w regularnych odstępach czasu, nie jedz podwójnych porcji na kolację. Możesz to zrobić tylko w przypadku śniadania lub obiadu.

Dobre rady

  • Jeśli jesteś na obiedzie rodzinnym lub kolacji ze znajomymi. Nie rezygnuj z okazji! Sięgnij, co najmniej 30 min przed obiadem lub kolacją, po posiłek wysokobiałkowy SmartFood (koktajl, zupę lub omlet), dzięki czemu zjesz mniejsze porcje.
  • Kluczem do utrzymania efektów odchudzania, jest zaplanowanie bilansu energetycznego w dłuższym okresie czasu. Postaraj się w następnych dniach zmniejszyć spożycie kalorii w posiłkach, tak aby zniwelować nadwyżkę, która powstała.
  • Produkty wysokobiałkowe SmartFood pozwalają zapewnić uczucie sytości na dłuższy czas. Spożycie posiłku SmartFood jako ostatniego, danego dnia, przyczyni się do skutecznego ograniczenia ilości spożywanych przez Ciebie kalorii, a co za tym idzie utrzymania lub redukcji wagi.

Porady dietetyka

Warzywa - lista nr. 1

Lista warzyw nr. 1 do dowolnego spożycia.

więcej porad

Inspiracje kulinarne

Sałatka z buraków z jabłkiem - 79 kcal

Smaczna i łatwa w przygotowaniu sałatka, która dzięki obecności buraka i jabłka, zawiera sporo kwasu foliowego oraz witamin. To danie zapewnia zastrzyk energii na dłuższy czas.

więcej inspiracji

Sklep

Zamknij

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej »